Όσο πλησιάζουμε στις αυτοδιοικητικές εκλογές η καφρίλα μεγαλώνει: Η δημοσιογραφία του κώλου θέλει και το κοινό του κώλου!

Ο Γιάννης Κ. Γράφει

Όταν πριν πολλά χρόνια μιλούσα για την δημοσιογραφία του κώλου και το κοινό του κώλου κατηγορήθηκα ότι είμαι αιχμηρός στην κριτική και αθυρόστομος, κάνοντας έτσι

πολλούς εχθρούς αλλά και πολλούς φίλους.

Τότε έλεγα αυτό που υποστηρίζω και σήμερα πως ότι έχει σχέση με την έγκριτη πληροφόρηση ο αναγνώστης ως καταναλωτής θα πρέπει να διαλέγει το μέσο που επιθυμεί να ενημερωθεί με εγκυρότητα και σαφήνεια. Όταν ανεξέλεγκτα ψωνίζει από τη φτηνή δημοσιογραφία και τα παράγωγα της είναι αποκλειστικά και μόνον ο ίδιος υπεύθυνος για το προϊόν που επέλεξε.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να λέμε αλήθειες και η αλήθεια είναι ότι η κίτρινη υποτελής δημοσιογραφία της παραπλάνησης βρίσκει αναγνώστες με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο.

Βαδίζουμε ολοταχώς προς τις δημοτικές εκλογές και η πλημμύρα της ψευδολογίας έχει μεγάλη επίδραση στην ψυχολογία του αναγνώστη που ενώ γνωρίζει τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται από τους ανήθικους – αρθογράφους – δημοσιογραφίσκους, ψευτοπροφιλάκηδες, ως χαρμάνης ρουφάει τα ντουμάνια της μπόχας της φτηνής βρώμικης δημοσιογραφίας για να ξεχαρμανιάσει.

Το θέμα της κίτρινης δημοσιογραφίας και των ψεύτικων προφίλ που κατακλύζουν το διαδίκτυο το έχω εξαντλήσει για αυτό και δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους η αναζήτηση της ποιότητας της ενημέρωσης είναι αποκλειστικά ευθύνη του κάθε πολίτη κι όχι του κάθε ντελιβερά κιναιδογράφου.

Δεν έχει νόημα να αντιπαρατεθώ με τον κάθε επί χρήμασι απατεώνα, τον κάθε λίγδα, το κάθε γλοιώδη υποκείμενο που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του αφεντικού του ακόμα – ακόμα και τον κάθε βρομόστομο για τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί.

Ας λέμε λοιπόν τα πράγματα με το όνομα τους.
Όσο υπάρχουν αναγνώστες που επιλέγουν μια τέτοια υποτελή «δημοσιογραφία» η πένα των νταβατζήδων δεν θα πάψει να υμνεί την αθλιότητα και η καφρίλα θα βασιλεύει, γατί «στα σκατά όση ζάχαρη και να ρίξεις λουκουμάδες δεν γίνονται».

Αν μας ενδιαφέρει η αληθινή είδηση, η έγκριτη ενημέρωση, δεν θα πρέπει να μένουμε θεατές στις αιμοβόρες επιθέσεις και τον κανιβαλισμό των εργολάβων κατασυκοφάντησης

Όλα αυτά τα «λουλούδια» τα μυρωδάτα δείχνουν την παρακμή και την αθλιότητα της δημοσιογραφίας με τον «καταναλωτή» να είναι ο μόνος και αποκλειστικός υπεύθυνος.

Αν είναι θιασώτης των πλανόδιων της ασύδοτης ψευδωνυμογραφίας που έχει ως βάση το κίτρινο χρώμα, το μπινελίκι, τη σπέκουλα, τη συκοφαντία και τη διασπορά της ψεύτικης είδησης , με γεια του με χαρά του. Αυτός δεν έχει παρά να μείνει όμηρος της διαδικτυακής ελαφρότητας του κάθε αλήτη.

Αυτοί που τους ταΐζουν έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη και σε αυτούς επιφυλάσσω εκπλήξεις.




αφήστε ένα σχόλιο


επτά × 5 =