ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΟΣ Ο 77ΧΡΟΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΤΑΧΥΠΛΟΥ

Να παραμείνει στη φυλακή ως τη διεξαγωγή της δίκης του, αποφάσισε το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά για τον 77χρονο χειριστή τoυ ταχυπλόου που προκάλεσε το θάνατο 4 ανθρώπων στο ναυτικό δυστύχημα της Αίγινας. 

Ο 77χρονος από την περασμένη Παρασκευή, όταν και απολογήθηκε, παρέμεινε έγκλειστος στο διαμέρισμά του στο Κολωνάκι, καθώς υπήρχε διαφωνία σχετικά με την προφυλάκισή του ή όχι, μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα.

Ετσι, την απόφαση κλήθηκε να λάβει το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες το δικαστικό συμβούλιο αποφάσισε την προφυλάκιση του 77χρονου με πλειοψηφία 2 έναντι 1.

O κ. Λυκουρέζος, όλες αυτές τις ημέρες, βρισκόταν στο διαμέρισμά του στην οδό Χάριτος στο Κολωνάκι με την Αστυνομία να διαθέτει μεγάλο αριθμό αστυνομικών και οχημάτων προκειμένου να φυλάσσεται 24 ώρες το 24ωρο.

Τι είχε πει ο 77χρονος στην απολογία του

Ο 77χρονος είχε μπει στο δικαστικό μέγαρο περίπου στη 13:00 και βγήκε λίγο μετά τις 22:00 το βράδυ της Παρασκευής 19/8. Επί 8 και πλέον ώρες, εξηγούσε τα περιστατικά στην Ε’ ανακρίτρια και τον Εισαγγελέα Πειραιά. Στο απολογητικό του υπόμνημα, ο χειριστής του μοιραίου ταχύπλοου, έριξε ευθύνες για το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα στον 58χρονο καπετάνιο του πλοιαρίου «Αντωνία», ενώ προσπάθησε να εξηγήσει γιατί δεν βοήθησε τους ναυαγούς.

Η πορεία μου ήταν σταθερή

«Η πορεία πλεύσης μου ήταν από βορρά προς νότο και εισερχόμενος στη θαλάσσια ζώνη που παρεμβάλλεται μεταξύ της νησίδας Μονή και των δυτικών ακτών της Αίγινας, στη θέση Πέρδικα αντιλήφθηκα μηχανοκίνητο σκάφος να κινείται από τη θέση Πέρδικα προς τη νήσο Μονή, δηλαδή επί πορείας από Ανατολή προς Δύση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι σκάφος κινούμενο αριστερά μου θα περάσει από την πλώρη μου. Η πορεία μου ήταν σταθερή, χωρίς να έχω τον οποιοδήποτε λόγο να πραγματοποιήσω τον οποιοδήποτε αιφνίδιο ελιγμό, αφού άλλωστε μετέβαινε για λόγους αναψυχής με φίλους σε κόλπο της νησίδας Μονής».

«Γιατί δεν βοήθησα τους ναυαγούς»

Στο υπόμνημά του ο 77χρονος ανέφερε και για ποιο λόγο δεν βοήθησε τους ναυαγούς. Συγκεκριμένα υποστήριξε πως ήταν αδύνατο να βοηθήσει, καθώς το ταχύπλοο είχε υποστεί ζημιές και έμπαζε νερά. Οι προσπάθειες επαναλειτουργίας των μηχανών του δεν απέδωσαν προφανώς λόγω σοβαρής βλάβης, αλλά και του ηλεκτρολογικού δικτύου του σκάφους το οποίο οδήγησε σε κατάσταση black out.

 

 

αφήστε ένα σχόλιο


+ επτά = 8