Η ξεδιάντροπη δήθεν δημοσιογραφία απευθύνεται στο κοινό του κώλου!

Ο αναγνώστης ως καταναλωτής θα πρέπει να διαλέγει το μέσο που επιθυμεί να ενημερωθεί με εγκυρότητα και σαφήνεια. Όταν ανεξέλεγκτα ψωνίζει  από τη φτηνή δημοσιογραφία και τα παράγωγα της είναι αποκλειστικά και μόνον ο ίδιος υπεύθυνος για το προϊόν που επέλεξε. Κάποια στιγμή θα πρέπει να λέμε αλήθειες και η αλήθεια είναι ότι η κίτρινη υποτελής δημοσιογραφία της παραπλάνησης βρίσκει αναγνώστες με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο. Η πλημμύρα της ψευδολογίας έχει μεγάλη επίδραση στην ψυχολογία του αναγνώστη που ενώ γνωρίζει τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται από τους ανήθικους – αρθογράφους – δημοσιογραφίσκους, ψευτοπροφιλάκηδες, ως χαρμάνης ρουφάει τα ντουμάνια της μπόχας της φτηνής βρώμικης δημοσιογραφίας για να ξεχαρμανιάσει.

Το θέμα της κίτρινης δημοσιογραφίας και των ψεύτικων προφίλ που κατακλύζουν το διαδίκτυο το έχω εξαντλήσει για αυτό και δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους η αναζήτηση της ποιότητας της ενημέρωσης είναι πλέον ευθύνη του κάθε πολίτη κι όχι του κάθε ντελιβερά κιναιδογράφου. Δεν έχει νόημα να αντιπαρατεθώ με τον κάθε επί χρήμασι απατεώνα, τον κάθε λίγδα, το κάθε γλοιώδη υποκείμενο που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του αφεντικού του ακόμα ακόμα και τον κάθε βρομόστομο για τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί.

Η «σοβαρότητα» και η «ποιότητα» αυτών των «κυρίων» όπως πχ του γνωστού σπεκουλαδόρου εκβιαστή – απατεώνα Ζαχαριάδη όπως τον αποκαλούν οι φίλοι του με τα δεκάδες ψευτοπροφίλ και τις εκατοντάδες καταδικαστικές αποφάσεις είναι γνωστή στον αναγνώστη. Ας λέμε λοιπόν τα πράγματα με το όνομα τους.  Όσο υπάρχουν αναγνώστες που επιλέγουν μια τέτοια υποτελή «δημοσιογραφία» η πένα των νταβατζήδων δεν θα πάψει να υμνεί την αθλιότητα και η καφρίλα θα βασιλεύει, γατί «στα σκατά όση ζάχαρη και να ρίξεις λουκουμάδες δεν γίνονται».

Αν μας ενδιαφέρει η αληθινή είδηση, η έγκριτη ενημέρωση, δεν θα πρέπει να μένουμε θεατές στις αιμοβόρες επιθέσεις και τον κανιβαλισμό των εργολάβων κατασυκοφάντησης. Γυναικεία εσώρουχα και αξεσουάρ όπως πχ ζαρτιέρες  –  σερβιέτες και άλλα σεξουαλικά βοηθήματα που μεταχειρίζονται κάποιοι με την βρόμικη πένα τους για να κτίσουν με λάσπη το θύμα τους δεν έχουν να κάνουν με την δημοσιογραφία αλλά με Sex Shop. Όλα αυτά τα «λουλούδια» τα μυρωδάτα  δείχνουν την παρακμή και την αθλιότητα της δημοσιογραφίας με τον «καταναλωτή» να είναι ο μόνος και αποκλειστικός υπεύθυνος.

Κάποια χυδαία δημοσιεύματα που αφορούν τον αναμορφωτή Δήμαρχο της Γλυφάδας Γιώργο Παπανικολάου θα πρέπει να μείνουν ασχολίαστα. Ο πολίτης πρέπει να κρίνει με βάση τα εκατοντάδες έργα ουσίας που άλλαξαν την καθημερινότητα στην πόλη και που θα βρουν και οι επόμενε γενιές και την καθιστούν πόλη κόσμημα.

Αν είναι θιασώτης των πλανόδιων πολιτών της ασύδοτης ψευδωνυμογραφίας που έχει ως βάση το κίτρινο χρώμα, το μπινελίκι, τη σπέκουλα, τη συκοφαντία και τη διασπορά της ψεύτικης είδησης , με γεια του με χαρά του. Αυτός δεν έχει παρά να μείνει όμηρος της διαδικτυακής ελαφρότητας του κάθε αλήτη.

Συνεχίζεται

αφήστε ένα σχόλιο


+ 5 = έντεκα